29.09.2011

Kanojo to no Tadashii Asobikata - Prenses ve Hizmetkarı




Bloğa ne yazsam diye bakınırken bu film gözüme çarptı. Yine çok uzun zaman önce izlediğim romantik-komedi tarzında, 45 dakikalık mini bir japon filmi Kanojo to no Tadashii Asobikata...

Bu film izlediğim ilk japon yapımlarından biridir. Normal de üzerinden o kadar zaman geçince izlediğim çoğu filmi hatırlamam en azından ayrıntılarıyla ama bu filmi unutmam mümkün değil.
Nedeni mi?
-Filmin başrollerini Hiro Mizushima'nın oynaması ki filme başlama nedenimdir,
-Konu itibariyle farklı olması ve bu senaryo ile en iyi drama ödülü alması,
-Filmin lise yıllarında geçmesi...vs vs
Hayır efendim hiçbiri değil asıl neden şu yukardaki resimde oturan uyuz, gıcık, kendini beğenmiş, benim sevgili Hiro'cuma hayatı zehir eden, nemrut, güzel olduğunu hala kabul etmediğim kız yüzünden:D İşte oyunculuk diye ben buna derim, kız öyle bir oynamış ki rolünü yıllar geçsede hala ilk günkü gibi gıcık olabiliyorum bu kıza ahahah. Konuyu dağıttığımın farkındayım ama elimde değil, kızın iki kaşının tam ortasına sıkı bir yumruk atmadan da rahatlamıcam anlaşılan aigooo!

Hiro'cum  yaa^^
Kıza övgüler yağdırmaya devam edicem ama öncesinde filmin konusunu anlatalım. Film ilkokuldan beri arkadaş olan iki kişi etrafında şekilleniyor. Cadı kızımızın bir gün yine canı sıkılır ve oğlana ''Hadi bir oyun oynayalım, ben prenses olayım sende benim hizmetkarım'' der. Saf oğlumuzda eli mahküm kabul eder. Filmde asıl bundan sonra başlar. Bu oyunun belli başlı kuralları vardır, mesela prenses ne derse anında yerine getirilecek (kukla gibi gel derse gelecen git derse gidecen, ulan zorla dayak istiyo bu kız demedi demeyim), bu oyun sadece yalnız kaldıklarında geçerli olacak, okulda yada başkalarının yanında sadece sınıf arkadaşı gibi davranılacak ve en önemlisi bu oyun biri onları keşfedene kadar devam edecek;)

Neyse işte konu itibariyle böyle bu iki kafadarın oyunu liseye kadar devam eder. Kız ne derse çocuk sorgusuz sualsiz yerine getirir. Aklıma gelmişken bu kız tam bir manyak:D Resmen çocuğa işkende çektirmekten zevk alıyor, durmadan emir yağdırmalarını falan geçtim başka biriyle randevuya çıkarken çocuğun kendisini uzaktan izlemesini istiyor (deli! diyorum size;)) Sonracıma kıza dışardan bakınca kusursuz bir melek modunda ama aslında hiçte göründüğü gibi biri değil. Fakat bunu oğlandan başkası bilmiyordur, ya bu oyun sonsuza kadar böyle sürüp gidecek yada başkası tarafından keşfedilecektir. Filmin hangi yönde ilerlediğini izleyip görelim;)

Aslında  bu film için söylenecek pek bişi yok, hani öyle aman aman diyebileceğim bir yapım değildi. Hatta Hiro'cum olmasa belki devam bile etmezdim. Ha devam ettim de noldu? Normal şartlar da olsa seni seviyorum demeyi çok mu gördünüz derdim ama yok anacım çocuk bu kıza seni seviyorum deyipte başına püsküllü bela mı alsın. Akıllı çocuk vesselam:D Yine de kızı bir kenara atarsak konu itibariyle gerçekleşmesi zor olan bir masalı izlemek güzeldi. Eğer bu filme başka bir isim verecek olsaydım ''Sevdiğin kişiyi yanında tutmanın farklı yolları'' derdim:D İlginç ama etkili yollar... Sonuç olarak bu işten en kazançlı, oyunu başlatan cadı kız çıktı gerçi oğlanda halinden pek şikayetçi gibi görünmüyordu ne dersiniz;)  Dediğim gibi çok tatmin etmese de yüzünüz de hafif bir tebessüm bırakıyor. Zamanınız varsa izleyin derim;))



Hepinize iyi seyirler...
ve bana da iyi geceler^^

7 yorum:

  1. ben nedense japon yapımı filmleri çok sevmiyorum.. komedileri bile fazla durağan oluyo.. bu filmde çok sıkılmıştım ben.. ama hani erkeğin her dediğini yapan şapşal kız olayı var ya o bu filmde tersine döndüğü güzel olmuş.. ama ben çok sıkılmıştım yaa.. sırf yarım kalmasın diye izlemiştim...

    YanıtlaSil
  2. @deli kız: Çok fazla japon yapımı izlemeyenler için bu normal;) Söylediklerinin hepsine katılıyorum ama biri hariç. Komedileri fazla mı durağan? Peki sen Hanazakari no Kimitachi e dizisini izledin mi, eğer izlemediysen bakmalısın. Belki bu haraketli japon dizisini seversin;))

    YanıtlaSil
  3. canım ben bugün izledim bunu, valla sinirden ölücektim haa! ne kaprisli, ne şımarık hatundu! döverim ki ben bunu :P eheh :D

    YanıtlaSil
  4. @hikaruivy: Ahaha bende sana büyük bir zevkle yardım ederim çingum:D:D

    YanıtlaSil
  5. dün burada yazını okuduktan sonra açıp izledim. Ne zamandır izleyecek kısa bir şeyler olsa diye geçiriyordum içimden. Ama arayıp bulmaya da yanaşmıyordum bir türlü :D. çok güzel olmasa da iyiydi. Hem uzun zamandır hiro'lu bir şeyler izlememiştim, iyi geldi :D.
    dediğin gibi yüzümde hafif bir tebessüm oluşturmaya yetti. :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun dizilerler bazen gına geliyor arada böyle kaçamak yapıp kısa filmler izlemek iyi geliyor;)Bende uzun zamandır Hiro'yla ilglibi bişi izlememiştim, zati amaç hiro film milm bahane:D:D

    YanıtlaSil
  7. Filmin adını ezberlediğim an izlemeye başlayacağım :D Çok teşekkürler öneri için :D

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...