26.11.2011

Flower Boy Ramyun Shop- Çiçek çocukların ramen dükkanı

꽃미남 라면가게

Veee vizeler biter...Kore Delisi'de dizilerine kaldığı yerden devam eder;)

 Bir süredir kendimi Manga okumaya ve Anime izlemeye kaptırmıştım, tam sıkılmaya başladığım sırada bu evlere şenlik dizi yayınlanmaya başladı; Flower Boy Ramyun Shop (꽃미남 라면가게) ...

Her ne kadar beklemeyi sevmeyen biri olsamda, bir o kadar da meraklı olduğum için yeni başlayan bu diziyi izlemeden edemedim. Diziyi izlemek için çok fazla bilgi sahibi olmaya gerek yok aslında şu üç neden yeter de artar bile; Jung Il Woo, Lee Ki Woo, Ramen... Efenim bu üçü bir arada yemede yanında yat kıvamındaki dizimizi yine de ucundan kıyısından anlatalım;)

Öhö öhöm...^^
Flower Boy Ramyun Shop 16 bölümden oluşan, romantik komedi tarzında, çiçeği burnunda şeker mi şeker bir dizi.Yine konu itibariyle klasik (yani sayılır) işleniş itibariyle diğerlerine göre farklı diyebileceğimiz bir drama. Dizinin yeni başladığını söylemiştim değil mi ama buna rağmen türkçe çevirisi beklediğimden daha hızlı ilerliyor. Şu anda dizinin 7. bölümü çevrildi bile... Yeri gelmişken çevirmen arkadaşlara burdan teşekkürlerimi sunarım efenim;)

Konusuna gelirsek; Yang Eun-bi adındaki kızımızın en büyük hayali bizim deyimimizle devlete kapak atıp rahat, düzenli bir hayat sürmektir. Bunun içinde var gücüyle kpsszede (çevirmen böyle çevirmiş ben napım:P) olana kadar öğretmenlik sınavlarına hazırlanır ve bir okula stajyer öğretmen olarak kabul edilir. Her şey Yang Eun-bi için harika gitmektedir ta ki zengin züppe Cha Chi-soo ile karşılaşana kadar! Bu da yetmezmiş gibi babasının ölümü ile yıkılan kızımızın başına birde kendini kocası ilan eden bir adam çıka gelir. Ve bütün bu insanların yolu bir ramen dükkanında kesişir...

Konusu kısaca  bu kadar, diziyi çok fazla katletmek istemiyorum o yüzden hep birlikte izleyip görelim daha neler olacak, bu işin sonu nereye varacak;) Ben diziyi bir kaç küçük ayrıntı dışında baya sevdim, son zamanlarda izleyecek doğru düzgün birşey bulamıyordum o yüzden ''Çiçek Çocukların Ramen Dükkanı'' ilaç gibi geldi. Oyunculara geçmeden önce şu tanıtım videosuna bir göz atın hele;)

Yazının bundan sonrasında dizi hakkında ipuçları verebilirim
izlemeyenleri şimdiden uyarıyorum ona göre;)

Oyuncular:
 *********
Cha Chi-soo (Jung Il Woo)


Cha Chi-soo; ultra zengin, züppe, hovarda, acemi, şımarık, havalı, yakışıklı... Oğlumuz anne ve babasını küçük yaşta kaybetmiş o yüzden büyükbabası bakıp büyükmüş, bu yaşa getirmiş keratayı. Bu zamana kadar el bebek gül bebek büyütüldüğü için hiç darbe yememiş bu hayatta ta ki bir stajyer öğretmenin gelip ona voleybol topuyla vurana kadar:D
Sana torpil geçiyorum Jung Il Won:P
Bundan sonrası ise tam bir komedi:)) Jung Il Won'un canlandırdığı bu karakter inanılmaz tatlı olmuş. Hele bakın şu videoya. Bu çocuğun oynadığı hiçbir diziyi tam olarak bitirememiştim (49 Days dahil) ama bu şerefe bu diziyle nail olacağım galiba;) Cha Chi-soo karakteri hakkında söylenecek çok şey var ama dizi hakkında ipuçları vermektende korkuyorum o yüzden izleyin canlar o kadar şeker bir karakter ki. Zati bu adamı pek bi severdim şimdi bi daha sevdim, e daha ne diyeyim;)

***
 Choi Kang-hyeok (Lee Ki-woo)

Kızımızın babası ramen dükkanını ve kızı bu adama (adı çok uzun ya, her seferinde yazmayayım bu adama işte) miras bırakır. Bu telefon direği (adam cidden çok uzun ya, diğerleri yanında cüce kalıyor. Halbuki anormal olan bu çocuk:P) oğlumuzda ramen dükkanını işletmeye karar verir ve dükkanın elemanlarını tek tek toplamaya başlar. Başta her seferinde karım karım diye ortada dolaştığı Yang Eun-bi'yi;)

Kendilerini hatırladığım kadarıyla A Love To Kill’de izlemiştim yine ikinci adam rolünde. Burda da ikinci adam rolünde ama  Choi Kang-hyeok rolüyle daha çok dikkat çekici (oyunculuk anlamında canım) olmuş. Adamın kendine has bir havası var bu rolde hem herşeyi kontrol ediyor hemde dünyadan bi haber modunda geziyor. Şöyleki bu devasa adamın acaip bi huyu var önüne gelen yerde uyuyup kalıyor, bakınız buraya. Merak etmeyin bayılmıyor sadece çantanın içinden bir kağıt parçası çıkarması gerekiyor ama bu iş çok zahmetli geldiği için o da uyumayı tercih ediyor:D Böyle biri işte ama bu dizideki rolünü çok sevdim adam kendini bulmuş resmen...
***
Yang Eun-bi (Lee Cheong-ah)

Yang Eun-bi yirmi beş yaşına gelmiş ve kariyer peşinde koşan bi hatundur. Baş belası öğrencisi ve gururu yüzünden yeni başladığı öğretmenlikten istifa edince beş parasız ortada kalır. Her şey sarpa sararken babasının eski ramen dükkanını işletmeye karar verirler. Bundan böyle eskinin öğretmen ve voleybolcusu olan Yang Eun-bi şimdinin ramencisi oluverir...

Bu kadını ilk kez izliyorum ve hemen söyleleyim pek sevmedim:P Ne bilem özelliklede başlarda biraz gıcık geldi ama izledikçe alışıyor gibiyim (yine de başka bir oyuncu olsa hada mutlu olurdum). Her ne kadar kadına ve oynadığı karaktere gıcık olsamda oyunculuğuna diyecek lafım yok, o yüzden izlemeye devam;)

*********


Bunlardan ziyade diğer oyuncuları da sevdim özellikle bizim esas kıza noona diyen, yanakları tombiş olan çocuğu:) İzlerseniz kimden bahsettiğimi anlayacaksınız, kendini hemen belli ediyor zaten sevimli kerata. Ah bi de olur olmaz kızları sevmeseydin var ya...

Sonuç olarak diziyi sevdim arakadaş, gerçi dizinin adı her ne kadar ramen ile ilgili olsada altıncı bölüme gelene kadar ne alaka diyebilirsiniz. İlk altı bölüm ramen dükkanı için hazırlık aşaması diyebiliriz. Evet biraz uzun bir toplanma süreci olmuş ama o kadar eğlenceli bölümlerdi ki uzatmalarında hiç bir problem yok;) Neyse çok konuştum ben yine, pamuk şekeri kıvamındaki bu diziyi izleyin işte canlar^^



 Resim pek bi güzel dimi 
evet evet bende beğendim:) 
Eee o zaman size iyi seyirler...


Güncelleme:
Flower Boy Ramyun Shop da sonunu getiremediğim diziler arasında yerini almış bulunmakta. Halbuki başlarda baya sevmiştim ama ilerledikçe sıkmaya başladı. Belki de çok büyük beklentilerim olduğu içindir bilemiyorum neyse siz çok fazla beklenti içine girmeden izleyin emi canlar;))

31 yorum:

  1. Eşzamanlı online izlediğim ilk dizim. Çok güzel bir dizi gerçekten. Beklerken günler geçmiyor gibi, Allahtan haftada 2 bölüm yayınlıyorlar :) 49 Days'de hastası olduğum JIW, bu diziyle kariyerinde tavan yapıyor bence. Yerim ben "noona'sının pororo'sunu":))

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi listeme aldım..Çok güzel bir diziye benziyor...^^

    YanıtlaSil
  3. @Işık: Bencede her ne kadar çabuk yayınlansada insan beklemek istemiyor. Şeker bi dizi, çoğu karakterde sevimli daha ne olsun;)

    @EunHye: İzle izle, eminim beğeneceksin;)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu diziyi indirmeye başladım ilk fırsatta izlemeye de başlayacağım. Güzel olacak gibi geliyor, sonradan bozulan dizilerden olmaz umarım:)

    YanıtlaSil
  5. ben de beklerken çok acı çekenlerdenim. yazdım ama bi kenara. tşk paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  6. Ayy !! Çok merak ettim şimdi !! Fırsat bulursam izleyeceğim !! Teşekkürler Kore Delisi Ablacım!! :D

    YanıtlaSil
  7. @mydestiny: Tek korkum o zatem, umarım diziyi bozmadan sağ sağlim bitirirler;)

    @özlem: Senin acı çekmene gönlüm el vermez özlem, bitsin haber veririm ben sana öyle başlarsın izlemeye^^

    @minoz: Ne demek minozcum rica ederim;)

    YanıtlaSil
  8. Bu diziyi merak ediyordum, yazın sayesinde aydınlandım çingu. Dizi hakkında gerçekten çok güzel yazmışsın, ellerine sağlık :)

    Yazınn da verdiği feci gazla ve yaratabileceğim boş zamanla izlemeye başlarım diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. @Lee: Aha sağol çingu yardımcı olabildiğime sevindim^^
    Boş zaman bul bence, bu dizi son zamanlarda en çok gözüme batan oldu. Kaldı ki sen uçuk-kaçık karakterleri seversin bu dizide de seveceğin bir çok karakter olacaktır;) Eskiden ayıla bayıla izlediğimiz üç-dört dizilerin karışımı olmuş izleyince hatırlarsın. Sonunuda batırmadan bitirebilirse sevgili senaristler daha ne isterim;)

    YanıtlaSil
  10. Ben de ilk iki bölümünü izlemiştim taa ilk çevirisi yapıldığı zaman, sonra araya The Princess Man ve Beautiful Spy girdi, özellikle Beautiful Spy çok güzeldi hala etkisindeyim, The Princess Man'in de sonu çok kötüydü, son bölümü bi türlü yapmayı beceremiyo bu Koreliler :( bi de bu dizi bi sürü dizinin karışımı gibi, 2011 dizileri çıtayı çok yükseğe taşıdığı için sanki pek ısınamadım başta ama herkes çok beğenmiş, bu yüzden ben de devam edicem zaten İl Woo var :) yine çok güzel bi dizi tanıtımı yazısı olmuş Kore Delisi, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. bu adamı bitürlü sevemedim kore delisi ya.başroldekinden bahsediom tabiki.Jung Il Woo..bu dizide o oynamasaydı kesin izlerdim bak bilion:).ama bende başta kaybetti.adamı bi tuhaflığını da görmedim.ama niyeyse sevemedim bu adamı bi türlü ya.my fair lady de ilk defa görmüştüm yıllar önce.orda nasıl soğuduysam artık dizide o varsa izlemem deyip geçiom.bu sorunuma bir çare bulursan çok sevinirim kore delisi:)

    YanıtlaSil
  12. Güzel dizi ben hala fırsat bulup başlayamadım . Güzel anlatmıssın paylaşım için teşekkürler bende yakında izlemeye başlarım umarım :)

    YanıtlaSil
  13. @Pınar: Haklısın seninde dediğin gibi 2011 dizi kalitesini baya yükselttiği için sonraki diziler biraz sorunlu oluyor, devamlı bir hata arama girişimine giriyoruz. Bu dizinin hakkını yemeyeyim ama daha iyisi çıkana kadar bununla idare edicez artık;) Yorumun için teşekkürler pınar;)

    @Misaki: Misaki-çennn şu hayatta bi seni çözemadim zaten:D Millet gider mersine sen gidiyon daima tersine:)) Neyse bulucam sana göre bişi merak etme;)

    @Wasabi: Umarım^^ Teşekkürler wasabi;)

    YanıtlaSil
  14. kore delisi ilk olarak the princess man ı izle derim the princess man ı izleyip çok etkilendim hatta rüyalarıma filan giriyordu hala etkisindeyim diye bilirim sonra bu diziye başladım hernekadar princess man ın yerini dolduramasa da lee ki woo şekeri için izlenebilir kızı pek sevmedim ama oppalar kurtarıyo herzaman ki gibi bu dizinin sonunda da koreliler yine bizi 2. oğlana üzültürecekler ayrım yapamıyo insan ya bu arada duydunuzmu bilmem ama lee ki woo hakkında bir dedikodu çıkmış profilinde müslüman alkol kullanmıyo falan yazıyomuş tabi fanların uydurmasıda olabilir ama bu güzel haberi paylaşmak istedim sanki çocuğa karşı bi sempatim başladı yazın çok güzel olmuş herzaman ki gibi ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. The princess man dizisini ilk yayımlandığı günlerde izlemeye başlamıştım sanırım ilk dört bölümünü izledim ama araya bi sürü şey girince devam edemedim. Kısmet belkide bi ara yine bakarım;)
    Lee Ki Woo hakkındaki dedikoduya gelince seninde dediğin gibi fan uydurmaları, fazla ciddiye almamak lazım. Tabi gönül isterdi ki doğru olsun ama... Yorumun için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  16. DİZİ ÇOK GÜZELDİ AMA İSTEDİĞİM GİBİ BİTMEDİ AMA YİNE DE HEYECANLA İZLEDİĞİM BİR DİZİYDİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu getiremedim ben malesef:) Güzel başlamıştı ama bir çok kore dizisi gibi gidişatta bozdular, sağlık olsun napalım^^

      Sil
    2. slm hoşlediniz sorularımı yanıtladığınız için teşekür ederim evet doğru hep çok güzeller bir çok filimler kore dizileri yarı kalıyoor keşke 2 sezonları olsa izlesem bazıları 1 sezon dizisi tek var ben öbür bölümleri syretmeyi seviyorum bay arkadaşım

      Sil
  17. aynen bende bitirmedim.. başladrda çok sevmiştim halbuki 10. bölümde bir ara verdim bırakış o bırakış :D normalde ne kadar sıkılsamda izlerim halbuki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırlı bir arkadaş daha buldum:) Bende normalde ne kadar sıkılırsam sıkılayım bitirmeye çalışırım diziyi ama bu dizinin sonları beni bile sıktı;)

      Sil
  18. aslında bu diziyi izliycektim ama genellikle sonları sıkmış gibi görünüyor :) bu yüzden sizden bir şey rica edicem bana kısa ama çook beğendiğiniz playful kiss ya da boys over flowers tarzında dizi önerebilirmisiniz .şimdiden teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef sonlara doğru saçmalamaya başladılar.
      Bahsettiğin iki dizi kıvamında bişi istiyorsan Heartstrings tam sana göre. Ama daha kaliteli yapımlar izlemek istersen aşağıdaki dizileri öneririm;)
      My Girlfriend is a Gumiho
      Rooftop Prince
      Queen In Hyun's Man

      Sil
  19. Dizi harikaydı bir de dizinin çinde bir müslüman koreli olması beni bu diziye daha bi bağladı evet o müslüman koreli her dakika karıcığım diye dolanan Lee Ki-woo dan başkası değil :D o çok sevimliydi ne biliyim her yerde uyumasına bayılıyodum sonu onun için bitmedi ama güzeldi bu dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara Ki-woo müslüman olmuş diye söylenti dolandıydı ama ne kadar doğru bilemem. Her ne kadar diziyi bitirememiş olsamda bay direk dizide çok şekerdi be;)

      Sil
  20. ilk önce boys over flowersı daha sonra playful kisssi dünde personel tasteyi bitirdim bu diziyi izlemek konusundada kararsızım yukarda saydığım dizilere yaklaşık tadlarda direk olarak izle diyebileceğiniz bir yapım vaarmı , önerirseniz sevnirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre bunlardan daha da güzel olduğunu düşündüğüm romantik komedi türünde şu diziler var. İyi seyirler;)
      My Girlfriend is a Gumiho
      Protect the Boss
      Secret Garden

      Sil
    2. İyilerin kötüsünü izlemissin zaten hele playful bence kadroya rağmen donuktu.komik ve romantik ararsan cunning single laddy .you are beautifull.she was pretty ,Kore delisinin önerileri tavsiye edilir sonra yolunu bulacaksın.ama en üzücü olan bunone çıkanlar bittimi diğerlerini beğenmez oluyorsun.bu dizileri dene iyi seyirler.emine

      Sil
  21. açıkçası ben çok beğendim çok sıkıcı, sinir bozucu o züppe çekilmez birşeeeey. ama sırııııııııık <3

    YanıtlaSil
  22. unni bende izlemeyi düşünüyorum blogun çok güzel :D komao

    YanıtlaSil
  23. pekde sevmedim ya ben bu diziyi :)

    YanıtlaSil
  24. ben ilk 7 bolum izledim.bana sıkıcı geldi valla.hemen finaline baktim iyi ki devam etmemisim.bence o karicim karicim diye dolanan adamla daha bi yakisiyolardi ve adama gercekten yazik oldu kral adamdi valla.

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...