26.05.2012

Çatı Katı Prensi Saraya Döndü!

Son haftalarda kaçırmadan takip ettiğim tek dizi olan Rooftop Prince sonunda final bölümünüde yayınladı ve biz kdrama severlere veda etti. Dizinin tanıtımını falan daha önce buradaki yazımda yapmıştım o yüzden hiç o konulara takrardan girmicem. Sadece dizi hakkında içimde kalanları söyleyip gidicem;) Bu arada çok salak bir başlık yazdım farkındayım ama idare edin aklıma başka hiç bişey gelmiyor:)

Not: Eğer diziyi izlemediysen ve izlemeyi düşünüyorsan o zaman bu yazıyı okuma;)

Öncelikle hala bu diziyi izlemeyen kaldı mı? Eğer hala varsa bırak yazıyı okumayı direk diziyi açıp izlemeye başla derim... Yeni çekilen ve hala daha çekilmekte olan bir çok diziye göz attım ama sadece Çatı Katı Prensi'nin tiryakisi oldum. Çok eğlenceli aynı zamanda merak unsurunun yüksek dozda olduğu bir diziydi. Tabi diziyi bu kadar çok sevmemde ve dizinin bu kadar çok tutulmasında oyuncularım çok büyük katkısı vardı. 


Ha Ji Min gerçekten çok yetenekli ve deneyimli bir oyuncu. Kadını daha önce de izlemiştim ama burda ayrı bi sevdim Pak Ha rolünü iyi kıvırdı, duygu geçişlerini falan tam dozunda verdi. Seviyorum bu kadını ya girdiği her role ayak uyduruyor...


Yoochun! Hep diyorum ciddi roller sana yakışmıyor diye, oğlum bir kere ciddi olmak senin doğana aykırı. Gerçek hayatta her saniye gülen, şebeklik yapan birini dizilerde somurtuk görmek benim gibi saftiriklere ters tepki yapıyor galiba. Yoochun her ne kadar duygusal sahnelerde oyunculuğunu sergilese de çocuğun yüzünü görünce gülesim geliyor napayım. Hele de bu diziden sonra ağzıyla kuş tutsa ciddiye almam bu çocuğu:)) Şimdi ister istemez prensimizin oyunculuğunu diğer dizileriyle kıyaslıyorum. Sungkyunkwan Scandal da tamam iyidi hoştu ama açıkçası orda pek bi eğrelti durmuştu. Şahsen ben o dizide diğer oyuncuları sevmiş bizim oğlanı ister istemez göz ardı etmiştim. Her ne kadar SS de dizi boyunca odun gibi durduysa Rooftop Prince de bir o kadar harika oyunculuk segiledi. Mimikler, ses tonlamaları, hareketleri vs herşeyiyle on numara bir karakter çıkardı ortaya. Sevdim hemde çok sevdim seni çohaaaa:)
 

Üç kafadarlar! Ah siz ne şekersiniz yahu. Genellikle dizilerde başrol oyuncuları göz önündedir yan karakterler sadece zaman doldurmak için bir araçtır. Ama bu dizide bu üç kafadar olmazsa olmazdı. En çok güldüğüm yerler bunların oldukları sahnelerdi. Her biri karakterini kusursuz oynadı, oyunculuklarını çok sevdim. Bundan sonrada bu üçlüyü takip etmeye devam edeceğim, umarım yeni bir komedi dizisinde iyi bir rolle karşıma tekrar çıkarlar.


Hong Se Na & Yong Tae Moo...  İçimden şöyle okkalı bir küfretmek geçiyor ama ne benim kişiliğime yakışır ne de bloğumu bu ikisi yüzünden kirletmeye değer, o yüzden direk üç nokta (...) koyuyorum siz anlayın:) Bilerek resimlerini eklemedim hatta tanıtım yazısından da kaldırsam mı ki bu pisliklerin resmini:) Ben bu şahsiyetlere bu kadar sinir olmam onların iyi birer oyuncu olduğunu mu gösterir? Hımm sanmıyorum çünkü Tae Moo'yu canlandıran arkadaş bana göre dizideki en acemi isimdi. İfadeleri falan pek bi donuktu, dizide oyunculuğunu sevmediğim tek bu çocuk vardı desem yeridir. Se Na'yı canlandıran arkadaş biraz daha iyiydi,  en azından mimiklerini kullanmaya çalışıyordu kadın. Özelliklede korkması gerektiği sahnelerdeki vücut hareketlerini iyi kullandı. Bu ikiliye asıl sinir olmamdaki neden dizideki rolleriydi bence. Yani düşününce kötü karakterlerin alasını ortaya çıkarmışlar. Bi tanesi tek bir yumruğuyla önüne geleni öldürüyor ötekinde de yalan-dolan ne ararsan var. Dizinin ana fikri şu olsa gerek, bizdeki ''insan yedisinde ne ise yetmişinde de o dur'' atasözünden yola çıkarak ''insan geçmişte nasılsa 300 yıl sonra da aynıdır değişen sadece zamandır'':))




Gelelim finale; pek çok şey istediğim gibi olamadı, senarist beni çok şaşırttı. Tamam finali berbat etmedikleri için çok mutluyum ama böyle bir sonla bitince de biraz garip oldum. Ne bilem başta zaten ''ne yani bitti mi?'' gibi tepkiler verdim. Ama şimdi oturup düşününce de adamlarda haklı, böyle karışık bir diziyi başka nasıl sonlandırabilirler di ki? Kafasında mantıklı bir son yazan var mıydı? 



Beni en çok şaşırtan  Bu Yong'un ölümü oldu, doğrusu böyle bir olasılığı hiç düşünmemiştim. Anlaşılan pembe gözlüklerimi takmış mutlu sonla bitecek diye kendimi kandırmışım. Oysa senarist prensi 300 yıl bekletmeyi çoktan kafasına koymuş da haberim yok:( Neyse yine de herkes er yada geç muradına erdi gerçi bende içine Lee Gak kaçmış Tae Yong ile kalakaldım ama olsun bunada şükür:) Son olarak yirmi bölümdür ne olabilir acep diye düşündüğüm bilmecenin cevabını beni o kadar süründürdükten sonra  yirminci bölümde söylediniz ya alacağınız olsun! 

Bir diziyi daha bitirdik! Hımmm sanırım bu yazı dizi bittikten sonra hakkında ikinci kez yazdığım ender dizilerden biri oldu.  Eringeçliğimi bir kenara bırakıp kolay kolay ikinci bir yazı yazmam kıymetini bil Rooftop Prince;) Aslında yazıya başlamadan önce aklımda söylemem gereken bir yığın şey vardı ama hepsi uçup gitti, o yüzden bende gidiyorum:)

Başka bir yazıda görüşmek üzere 
sağlıcakla kalın;)
 

15 yorum:

  1. bu dizi çook güzeldi yaa..ve tespitlerine %100 katılıyorum...ycna böylesi bi gerçekten romantik komedi gerekiyordu...dizinin sonu kimseyi tatmin etmedi sanırım...ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba... Kime sorsam sonunu pek sevmemiş ama olsun böylede güzel oldu, en azından saçmalamadılar. Teşekkür ederim;)

      Sil
  2. 19 u izlemedim izleyemedim kardeşimin yüzünden. Direk geçmiş 20'e. Bende de öyle birşey ki sonunu gördüm mü tamam geriye dönmem hevesim kaçıyor. Bence final vasattı. Bittiğini gösteren yazıları gördüğüm anda - aha noldu bitti mi şimdi - oldum. 49 Days'te bile gerçeklere sadık kalınmıştı. Yine de ilk bölümlerin hatrına güzeldi diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final çoğu izleyenleri tatmin etmedi ama dediğim gibi en azından diziyi helak etmeden bitirdiler bunada şükür;)

      Sil
  3. Arkadaşlar bu diziyi izleyip izlememe arasında kaldım sizce izlemeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala izlemeyip durduğun hata;) Çok eğlenceli bir dizi kesinlikle izle.

      Sil
  4. Bence izlemelisin harika bir dizi ilk bölümleri eğlenceli ve komik bencede kesinlikle izle ben izledim ve bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Tabikide izlemelisin canım yani gerçekten ilk bölümlerinde ben çok güldüm ve konusu güzel olan bir dizi izlemeden geçme derim beğeniceğine emimim :)

    YanıtlaSil
  6. Diziyi nerden izleyebilirim ?
    bir türlü bulamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppudaa dan yada diğer uzakdoğu sitelerinden izleyebilirsin;)
      http://yeppudaa.com/showthread.php?t=24696

      Sil
  7. Senaryo nekadar sıradışı olayları anlatsada finali gayet gerçekçiydi..Ben çok ağladım allahım al canımı didim resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben finali ilk izlediğimde muallakta kaldım ya. Düşün ilkinde noluyoz yaa didim sonradan anlar gibi oldum:) Sanırım öyle bir final hayal etmediğim için bi garip oldumdu. Ama diziyi izlerken ne kadar güldüysem o kadar da hüzünlendim. Şimdiden özlemişim bu diziyi onu farkettim:(

      Sil
  8. final beklediğim gibi bitmesede biraz hüsranla bitsede beğendiğim dizilerdendi.Ellerine sağlık güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  9. ya benim anlamadığım pak ha sonunda tae yongla mı birlikte oluyor yoksa lee gak la mı. ta yongla oluyorsa lee gak yazık değil mi :(( cevap verin nolur

    YanıtlaSil
  10. ya bişe sorabilirmiyim fundyy- bir daha sevmem şarkıdaki klibin dizisimi filmimi her neyse onu bulabilirmisiniz lütfen ben 2 haftadır bulamadım

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...