26.06.2012

BigBang - Monster Klibi ve Dae!


BigBang grubu merakla beklenen Monster klibini yayınlayalı çok oldu. Yayınlandığı gün bloğa ekleyip klip hakkında yazı yazmak istiyordum ama kısmet olmadı, bir sürü telaşın içinde kaynayıp gitti. Ama en azından bu güzel şarkı blogda yer etsin istiyorum zira şarkı çıktığından beri deli gibi Monster dinliyorum. Tek kelimeyle büyüleyici bir şarkı...

Bu şarkıyla dualarım gerçek oldu diyebilirim, grupta sevdiğim daha doğrusu birbirine daha çok yakıştırdığım sesler birlikte söylemiş şarkıyı. GD ve TOP, Tae ve Dae ikilisine bayılıyorum yahu. Şarkı muhteşem, uyum harika... Melodi ise su gibi, durgun bir şekilde yol alırken birden hızlanmaya başlıyor ve dinleyenleri bir şelalenin tepesinden aşağıya sürükler gibi heyecanlandırııyor! Daha öncede söylediğim gibi grupta en çok GD ve Tae'ya hastayım hemen ardından da TOP listeye eklendi. Teaserlarda da en çok TOP gözüme çarpmıştı, klibin çok güzel olacağı baştan belliydi ama bu kadarını da beklemiyordum doğrusu. İlk üçlü beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama ben en çok Dae'ye şaşırdım! Sen neymişsin be yavrum, şimdiye kadar bilememişim kıymetini:) Saçları, kostümü ve tabiki de sesi  hepside kusursuzdu. Dae özellikle de bu şarkıyla gruptaki dördüncü gözdem oldu, şimdi bile onun söylediği kısımları dinliyorum çok iyi be...

Sadece Dae değil gruptaki diğer üyelerde ayrı bir deprem etkisi yarattı, bu çocuklar kendini aşmayı cidden iyi biliyorlar. GD'nin kızın saçları ve TOP ile birlikte söylediği kısımlar harikaydı. Ama ben özellikle Dae ve Tae ikilisinin olduğu bölümlere ba-yıl-dım! O kadar sevdim ki Tae'nin saç şeklini bile görmezden geldim:)) TOP'a söyleyecek doğru kelimeyi bile bulamıyorum, varlığı bile yetiyor yakıyor ortalığı. Seungri ise durgun sesiyle  renk katmış ortama, ne yalan söyleyeyim diğerlerine bakmaktan bu yavruma sıra gelmedi ama bu üyeyi de sevme yolunda emin adımlarla ilerliyorum;)


Dinleyin
Dinletin canlar;)

8 yorum:

  1. Şarkıyı benim kadar seven birisini görmek güzel :)
    Çünkü VIPlerin çoğunluğu Still Alive albümü ile birlikte gelen Alive'ın uzun versiyonu ve diğer şarkı Bingeul Bingeul'ın büyüsüne kapılıp Monster'a gereken ilgili göstermediler gibi :P
    Grubu yavaş yavaş tanıman da güzel, maknaeyi sona bırakmış olsan da :P
    Bir de... VIPler eninde sonunda beğenir klibi de BB'i yeni tanıyan kişilerin böyle farklı bir klibi beğenmesi beni mutlu ediyor :) Hele de Dae'yi :D Ben beğenmekte tereddüt etmiştim de :P
    Ellerine sağlık ^^ Gerçekten dinleyip dinletilmesi gereken bir şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klibin çok farklı olduğu bir gerçek ama BB durmadan kendini böyle yenilediği için alıştım artık. Albümdeki şarkıları bende çok sevdim ama bu şarkının arada kaynamasına gönlüm razı olmadı. Nakaratı, rep kısmı ne bileyim insanı alıp götüren sevilesi bir şarkı. Bu şarkıda özellikle de Dae'ye hayran kaldım, önceki şarkılrında da dinledim ama pek ilgimi çekememişti. Sesini iyi kullanmış bence;)
      Bu şarkı ayrıca benim için ayrı güzel çünkü birbirine yakıştırdığım sesleri ardarda sıralamışlar; GD&TOP ve Tae&Dae... Grupta herkesi ayrı bi sevdim ama maknaeye hala ısınamadım. Zamanla o da olur inşallah:))

      Sil
  2. merhaba ben bu bloğa üye olmak istiyorum ne yapabilirim lütfen yardımcı olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin. Sol tarafta İzleyiciler kısmına tıklayarak üye olabilirsin;)

      Sil
  3. ya arkadaşlar ben hiç birinin adını bilmiyorum fantastic baby şarkısından tanıyorum sarışın çocuğun adı ne

    YanıtlaSil
  4. Şarkıyı youtube de tesadüfen keşfettim . BİGBANG duyduğum bi gruptu ama bi kez bile merak edip " bakayım sesleri, şarkıları nasıl " demedim . Keşke deseymişim dedim "Monster" şarkısını duyunca. Bu nasıl şarkı , bu nasıl yorum ve bu nasıl klip :) Ben böyle içimden enerji taşıran başka bir şarkı duymadım , inanın . Ki yabana atılmayacak derecede çok şarkı dinleyen biri olarak bu sözüm çok büyük yani :) Denildiği gibi , şarkı başta sakin giderken bir anda hızlanıyor ya o his bana , sanki yavaş sürdüğün bir arabayı bir anda son süratle sürmeye başlamışsın etkisi yarattı . Fakat beni tam 12den vuran kısım , klibin ilk bölümünde giriş yapan T.O.P'un sesi oldu , koreli sanatçıların içinde sesi en erkeksi olan bence T.O.P .Sesine aşık oldum diye düşünüyorum , söylediği kısımları sürekli geri alıp dinlememin ve her seferinde suratımın garip bi hâl almasının başka bi açıklaması olamaz :) Üyelerin isimlerini duymuştum ama onların BİGBANG üyeleri olduğunu yeni öğrendim , googlecimden :) Bundan sonra takipçileriyiz ;) Hepsinin sesi birbirine çok uymuş en çokta bu hoşuma gitti . Dinlediğimden beri hiç ara vermedim , sanırım Türkiye nüfusunu geçecek kadar dinleyeceğim şarkıyı :) Ve buna bir de ,Türkiyede görmeye alışkın olmadığımız bi klip eklenince tadından yenmiyor . Yalnız klibi izlerken aklıma , yaşlı biri bunu görse " Zamane çocukları artık böyle garip şeylerden hoşlanıyor " derlerdi kesin dedim :) Bence çok modern ve günümüze uygun farklı bi klip , film tadında . Yeme de yanında yat'lık :) O kıyafetler , o tarz , o mimikler ancak bu kadar uyabilirdi bu klibe . Bu da demek oluyor ki koreliler bu işi biliyor , açıkcası beklentimin üstünde bir klip , böyle kliplerde mi yapıyorlarmış dedirtti , yalan yok :) Israrla '' Seni Seviyorum bebeğim , ben bir canavar değilim '' diye bağıran bi şarkıya böyle vahşi bi klip yakışırdı :) Bazı yerlerde korkmadım da değil :) Ama beni en coşturan bölüm , şarkının ikinci nakaratında Daesung'un arka tarafında çıkan ateşler , müziğin yükselmesiyle birden alev alıyor her yer , bende dinlerken öyle oluyorum :) SeungRi'yi ilk kez Angel Eyes dizisinde görmüştüm ve çoook sevimli bulmuştum . Meğerse BİGBANG grubunun bi üyesiymiş sonra öğrendim , ben oyuncu zannetmiştim onu :) Daha sonra 19(Nineteen) filmini izlemiştim , grubun diğer üyesi T.O.P da orda oynuyordu ve ben yine ikisinin aynı grupta olduğunu bilmiyordum . Sonra fark ettim ki grupta ilk gördüğüm kişi T.O.P'muş . Kendisinin 71: Into the Fire / Pohwasogeuro filmini izlemiştim çok önceleri , harika bi filmdi . Sonra da diğer filmi Commitment ' ı izledim . Yani aslında fark etmeden sızmışım aralarına :) Monster , bugüne kadar dinlediğim en iyi K-POP şarkılarından biri diyebilirim , kesinlikle müzik listemden eksik olmayacak bir şarkı . BİGBANG'a 10 numara 5 yıldız benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilan sende VİP(Bigbang sevenler) ailesine hoşgeldin o zaman;) Bende bu grubu sonradan farkedenlerdenim, delisi olduğum gruplar farklı olmasına rağmen tarafsız olarak söylüyorumki koredeki en iyi ve kaliteli grup kesinlikle Bigbang. Ve evet T.O.P bende ilk onun sesine vuruldum cidden diğer uzakdoğu şarkıcılarından daha erkeksi hatta fazla erkeksi bi sese sahip:)) Bu gruptakilerin her birinin ses tonunu seviyorum ama Taeyang'ın yeri her zaman farklıdır o bir başka söylüyo be! Heheh böyle bir klibi böyle kıyafetlerle bizde çekseler varya milletin azına sakız olurlar. Bizim milletimiz henüz bu kadar yeniliğe açık değil gerçi kültür meselesi ya neyse. Ben oyunculuklarını pek sevmiyorum açıkcası yani tamam onları ekranda görmek hoş ama onlar sadece şarkı söylesin bende öyle dinleyip durayım o bana yeter:)) Cancazım Bigbang'in birbirinden kaliteli daha birçok şarkısı var kesinlikle diğerlerinide dinlemeni öneririm;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...