24.06.2012

İç Sesine Kulak Ver (Mim)


Selam canlar, ufak çaplı bir aranın ardından yine koştura koştura bloğa geldim. Aslında pek geldim sayılmaz kısa bir süre için de olsa sınav telaşım hala sürüyor. Ayrıca internette ilgili sorunlarım var kendileriyle anlaşamayınca bütün bağlarımızı koparma kararı aldık:) Gerçi ben işlerimi yoluna koyunca yine açtırıcam ama olsun şimdilik telefondan idare ediyorum;)

Aslında yazılacak çok şey birikti ama gecenin bir yarısı uzun bir yazı yazmayı gözüm kesmedi. Tam bu sırada imdadıma beni mimleyen Tembel Agasshi yetişti. Sağol var ol kardeş bende ne yazsam diye kara kara düşünüyordum:) Gerçi benim için pek bir depresif konusu var bu mimin ama olsun.

''İç sesimi dinliyor muyum?''

Ben her ne kadar sessiz sakin, hanım hanımcık bir kızsam iç sesim de bir ol kadar deli dolu, geveze, akıllı bişey. O yüzden iç sesimle hiç anlaşamayız kısaca birbirimize küsüz, ne konuşuyorum ne de dinliyorum onu. En ufak bir olayda bile iç sesim konu hakkında neden-sonuç ilişkisini kurar, yapmam ve yapmamam gerekenleri söyler durur. Kendimi susmak bilmeyen yapışık bir ikizim varmış gibi hissediyorum yahu. Berbat...

Ha yalnış şeyler mi söylüyor? Hayır aslında doğru olanları haykırıyor ama iç dünyamızla içinde yaşadığımız dünya o kadar farklı ki. Nadiren de olsa bazen iç sesimin isteklerini yerine getirsem de genel olarak gerçek dünyaya uygun olanı yapar diğer istekleri geri çeviririm. Ne kadar çok istesemde iç sesime kulak veremiyorum çünkü onu her dinlediğimde insanların kalbini kırıyorum, çoğu bunu hakediyorya neyse... İç sesim çok uçarı bişey ya bazen onu durdurmakta zorlanıyorum, en olmadık zamanlarda en olmayacak şeyleri isteyebiliyor. Mesela elimde içecek birşey varsa bunu insanların üstüne dökmek istiyor (tabi yalnışlıkla) hele de karşımda gıcık olduğum biri varsa ohoo değmeyin keyfime. Sonracıma büyük bir kütüphaneye gidip kitapların arasına küçük notlar saklamak istiyor, kulağa eğlenceli geliyor ama cık onu dinlemicem. Ankara'ya gidip TBMM'nin önünde olmayan eğitimin olmayan düzeniyle ilgili eylem yapmak istiyor... Eğer iç sesimi dinleseydim şu anda Mısır Piramitleri'nin içinde kaybolmuş  ama yılmadan çıkış kapısını arayan biçare bir arkeolog olurdum. Yada köşe başında insanların portrelerini çizen bir ressam... Ne diyebilirim ki herşey kısmetten ibaret.

Her ne kadar sivri dilli olsa da arada bir iç sese kulak vermek lazım. Zira fırtınadan korumak istediğin insanlar gün geliyor seni kasırganın içine atıyorlar, tek zarar gören sen oluyorsun. O yüzden azcık cazgır olmak lazım;) Hep böyle diyorum ama yine aynı yufka yürekliliği gösteriyorum ya en çok da buna kızıyorum... Her neyse ortaya karışık kuruşuk bir yazı çıktı ama konusu ilginçmiş ben napayım;)

Bu mim bloglarda baya dolaştı galiba, bir süredir yazıları takip edemediğim için kime paslandı yada kimler yaptı bilmiyorum. O yüzden bu yazıyı okuyupta hala bu mimi yapmayan varsa onlara pasladım gitti;)

İç sesim: Hadi yat artık saat kaç oldu!
Kendim: Bari buna karışma be, bırak rahat rahat seni çekiştireyim.
İç sesim: Kızım sabah erken kalkıp ders çalışıcaksın, netlerin düşerse  o zaman görürüm seni hehe
Kendim: Ulan şom ağızlı daha dün mezun oldum dur bi nefes alayım!
İç sesim: Tamam aldın nefesini aha hatta verdin bile hadi kalk...:)

8 yorum:

  1. Mim'i ben yapmamıştım bana paslamış bulundun :D.....Gerçekten eğlendim.O elinde içecek varken dökme isteği bende de oluyor. :D Sen de iç sesin manyak manyak konuşuyormuş bu güne kadar nasıl hanım hanımcık kaldın anlamadım.Şaka şaka iç sesini de sevdim.Ama bende olsa hiç sevmezdim ne öyle yat diyor.Bende saçma saçma bir yorum yazdım.Gece gece iyi mi düşünemiyorum ne acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi yazıcak olmana sevindim, saçma görünsede aslında çok eğlenceli bir konu. Merakla yazını beklicem;)
      Ehee valla bende bilmiyorum, sanırım iç sesin devamlı bastırdığım çocuk yönümü ortaya çıkarıyor. Tabi bende aklı başında bir kız olaraktan devamlı onun kulağını çekip duruyorum:D

      Sil
  2. Öncelikle iç sesin ve sen arasındaki bu tezatlık yüzümde koca bir tebessümoluşturdu..Ben seni hanım hanımcık tatlımı tatlı biri olarak görüyorum..AAHHH inanmam iç sesinde hanım hanımcıkdır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes beni hanım hanımcık biri zannediyor ama içimden geçenleri bi bilseler:D Ah yavrum yaa iç sesimi bile bu cazgırlığıyla sahipleniyosun ya ne diyeyim, sevirem gız seni:))

      Sil
  3. ilk önce şu sınavların için sana kocaman bir kolay gelsin diyorum. daha sonra da çok ama çok eğlandiğimi söylemek istiyorum. hele o en sondaki dialog kırdı geçirdi beni:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, inşallah kolay gelicek yani öyle olmasını umut ediyorum^_^ İç sesim sonunda bir işe yaradı demek, sizi güldürdüğüme sevindim:)

      Sil
  4. Mim için rica ederim unni. :)))
    Şu içecek muhabbetine bayıldım ayrıca son diyalog çok hoştu. :D
    Aslında blogumun linki her şeyini değiştirmiştim fakat bulamadıklarını söyeleyenler oldu geri değiştirmek zorunda kaldım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh sağol canımcım. Hımmm yeni açtığın bloğun görüntülenme sayısı az olduğu için bulamamışlardır, eski bloğuna adresini falan eklesiydin bir haftaya kalmaz istediğin kıvama gelirdi. Eğer tekrardan açmak istersen yardımcı olurum;) Şimdilik böyle mutluysan da boşver;))

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...