29.05.2013

Seo In Guk ♫♫


Bir yazıya daha taslaklarda çürümemesi ümidiyle başlıyorum hadi hayırlısı. Kitaplarla olan sıkı fıkı ilişkimin artık mide bulandırıcı boyutlara ulaşması nedeniyle kendimi bloğuma attım. Hemen ardından yine gereksiz ama bir o kadar zevkli uzakdoğu araştırmalarımı yaptıktan sonra Seo In Guk yavrusunun şarkılarını paylaşmaya karar verdim. Zira kendileri trafik nedeniyle heba ettiğim zamanımın kurtarıcılarından biridir.

Bildiğiniz üzere Seo In Guk, son olarak Reply 1997 dizisiyle bizi kendine hayran bırakan zat-ı muhterem. Bu arada ben en son Reply 1997 hakkında yazı yazıcaktım bir zamanlar ama arada kaynadı, bak şimdi hatırladım. Neyse hala izlemeyen varsa izleyin canlar özelliklede benim gibi kasedin içine kalem takıp sallayan nesil size söylüyorum:) Eskilere atıf yapan güzel izlenesi bir dizi... Bu ayrıntıyı da araya sıkıştırdığıma göre asıl konuma döneyim. Her ne kadar yumuk gözün (evet Seo In Guk'dan bahsediyom) oyuncu kimliğini daha çok sevsemde sesini de bir kenara atamıyorum. Sesi cidden çok güzel, insanı sakinleştiren bir tona sahip. Gerçi şarkıları tek kalıptan çıkmış gibi yani hangi şakısını dinlerseniz dinleyin o olduğunu hemen anlarsınız. Peki bu kötü bişey mi? Çoğu kimse için hayır, sonuçta adamın belli bir tarzı var. Yinede ben farklı olduğunu düşündüğüm şarkılarını daha çok seviyorum. Ama sonuç olarak bütün şarkılarını ailecek dinliyoruz efenim:)

Ben bu yazıyı yazmaya niyetlendiğimde karma bir şarkı sayfası olcaktı ama olay ne ara Seo In Guk yavrucağına döndü inanın bende bilmiyorum. Bir iki şarkı dinleyeyim diye yola çıktım kendimi  resmi sitesinde buldum. Neyse artık olan oldu. Seo In Guk bu zamana kadar bildiğim kadarıyla altı tane albüm çıkardı (Calling You, Just Beginning, Take, Shake it up, Broken, Perfect Fit) bunların içinde seçtiğim şarkıları paylaşıp kaçıyorum. Sağlıcakla kalın canlar...


♫♫♫♫♫♫

I Can't Live Because Of You (Seo In Guk - Verbal Jint)


♫♫♫

 Just The Way We Love (Jung Eunji - Seo In Guk)


♫♫♫

All For You (Eun Ji - Seo In Gook)

♫♫♫

 Young Love


♫♫♫

Tease Me

♫♫♫
 
 Calling You


♫♫♫

 Time Machine 



Not 1: Başım o kadar çok ağrıyor ki resmen saçmalıyorum, bu zamana kadar yazdığım en dağınık yazı olmasına rağmen kusura bakmıcaksınız artık;)

Not 2: Bu çocuğun resimlerini hangi fotoğrafçılar çektiyse ellerine sağlık harika açılar yakalamış, çok beğendim.


10 yorum:

  1. unni yazılarını okumayı özlemişim

    YanıtlaSil
  2. Pek beğendim bu yazını hiç de dağınık olmamış. Seo In Guk'u severim zaten. Tüm şarkılarının üstünden geçmiş oldum bir kez daha. Yalnız videolar benim bilgisayarımda çalışmadı nedense. Youtube'da manuel hallettim işimi, kim tutar beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce eski bir tanıdığa yıllar sonra rastlamış kadar sevindim valla:) Videoları tekrardan kontrol ettim hatta yeniden yükledim bir sorun yok gibi. Neyse artık Türklerde çare tükenmez:))

      Sil
  3. Nası severim ben bu şehla bakışlıyııı ♥

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar o kadar başarılı ki gözlerinde bir tuhaflık var ya o hiç belli olmuyor :)
    ben de çok seviyorum bu adamı.
    ve artık maraton bitti mi buralar da mısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten ya sen diyince gözleri dikkatimi çekti açılar o kadar iyi ki gözleri kusursuz görüküyo:))
      Yok canımcım daha en az üç haftam var ama ben depresyona girdikçe bloğa atıyom kendimi ondan devamlı buralarda gözüküyom:D

      Sil
  5. merhaba siteniz gerçekten güzel ve bende bir kore hastası olarak bu siteye ayrı bir hayranım :)) Benim bloğumuda takip ederseniz sevinirim unni :))

    YanıtlaSil
  6. özentilik bu ne lan hepsi justin biberin kopyası zaten j b hiç sevmem dolayısıyla bunları koreye gidip dovesim geliyo hacı bu korelilerin hepsimi özenti olur yaa samsung da bunların malı zaten hiç sevmem cihazlarını her aldigimda sorun var nedeni belli fabrika bile bunları dans ederek yapıyorlardı herhalde neyse söze gerek yok topların dansiyla eglenceler dilerim ben izledim bunların filmini en fazla beş dakika dayanmisimdir neyse bunları izlemeyin bunların kötü niyeti olabilir ablami ele gecirdiler bile samsung telefon sattirmak için komplo bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler ve Samsung hakkında bu kadar konuşup buraya yorum yazacak kadar zaman ayırabildiğine göre adamların reklamları senin üzerinde de işe yaramış anlaşılan:)İşin şakası bir tarafa uzakdoğuyu sevmediğini söyleyebilirsin ama sırf sen sevmedin diye başkalarını kötüleyemezsin...

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...