24.08.2014

It’s Okay, That’s Love OST



Selam canlar It’s Okay, That’s Love dizisinden bir nebze de olsa burdaki yazımda bahsetmiştim. Dizi şimdiye kadar komedi tadında ilerliyordu artık yavaştan drama geçicekler gibi. Umarım sonuda başı kadar iyi olur... Yazıya başlarken dizinin bütün şarkılarını ekleme niyetindeydim ama eleye eleye bi kaç şarkıya düşürdüm. Ayrıca şarkıların yanına indirme linklerini de ekledim ister dinleyin, ister indirin...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Twin Forks ~ Cross My Mind


~~~~~~

~~~~~~

Davichi ~  It's Alright, It's Love
 (Şarkıyı indirmek için tıklayın)


~~~~~~


Crush (feat. Punch) ~ Sleepless Night
 (Şarkıyı indirmek için tıklayın)



~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~

Sağlıcakla kalın;)


2 yorum:

  1. salam Kore delisi ^_^ necəsən? bu dramaya baxanda ilk bu mahnı xoşum gəldi , bu da qəşəngdi deyirdim :D sayəndə indirdim də ;) təşəkkürlər ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam nanacan;) Şu sıralar hint dizileriyle uğraşıyorum o yüzden bloğu biraz ihmal ettim malesef ama elimden geldiğince buraya uğramaya çalışıyorum cancazım. Ayrıca rica ederim indirme linklerinin işe yaramasına sevindim;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...