28.02.2015

Elin Oğlu...


Güney Kore'de Abnormal Summit adıyla bildiğimiz şov programı Elin Oğlu adıyla ülkemizde de yayınlanmaya başlayacak. Uzun zamandır elemeleri devam eden programda 2 sunucu ve ülkemizde yaşayan 8 yabancı yer alacak.

Anladığım kadarıyla şov orijinalinin birebir aynısı, tek fark sunucuların iki kişi olması ve katılımcıların sekiz kişiye düşürülmesi. Ki ben sayının düşürülmesine çok sevindim Abnormal Summit de üye sayısı çok olduğu için bazen hiç söz hakkı alamadan bölümü tamamlayanlar vardı. Programın ismini de sevdim ''Elin Oğlu'' konuya gayet uygun olmuş. Üyeler hakkında henüz tam bir bilgi verilmemiş o yüzden sadece çıkarımda bulunabiliyorum ve ilk dikkatimi çeken üyelerin yaşları oldu. Sanırım bizdekilerin yaş ortalaması Kore'dekine nazaran daha yüksek. 

Bakalım program ne kadar tutulacak, üyelerin karakterleri nasıl ve bence en önemlisi sunucular bu işi kıvırabilecek mi? Herkes gibi merakla beklemedeyim...

Programın gidişatına göre
ilerleyen günlerde daha ayrıntılı
bir yazı yazarım inşallah;)



6 yorum:

  1. Aaa, çok şaşırdım ve aynı zamanda mantıklı buldum. Bu tarz programlar yurt dışında çok yaygın. Japonların böyle bir programlarını hatırlıyorum NHK World'den. Ve tabii Kore'nin Abnormal Summit'i çok severek ve eğlenerek izlediğim bir programdı. Oradaki karakterlere bayılıyordum, bazı çocuk oyunlarının dünyanın öbür köşesinde de aynı şekilde oynanması ya da mesela eğitimde bazı noktaların taban tabana zıt olması gibi şaşırarak öğrendiğim şeyler de oluyordu.
    Bakalım bizde nasıl olacak, tutacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybalam haberi duyunca bende çok sevindim, dediğin gibi farklı kültürleri aynı anda izlemek eğlenceli ve değişik. Elin Oğlu'nun ilk bölümüne azıcık baktım ve sevemedim. Sanırım orijinalını çok fazla izlediğim için biraz yadırgadım, bakalım ilerleyen günlerde sevebilecek miyim :))

      Sil
  2. Merhaba ben ilk bölümünü çok sevdim özellikle chaby ve japonu sadece korelinin adi aklımda kalmis çünkü gece izleyemiyorum tekrarını da geceye aldilar sadece ilk bolumu özledim ve gerçekten çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;) Bende sadece bir kaç bölüm izleyebildim güzel ama sadece o kadar, sanırım beklentimi karşılayamadığı için soğudum galiba:(

      Sil
  3. katılıyorum kore delisi bende soğudum resmen ama güldüğüm 3 insan var onlarda chabby ,danilo, manuel ... ortam çok sıkıcı ve eğlenceli gelmiyor magazin mi evlilik programı anlamdım ? sunuclar bir an önce değişmeli espirileribile kaliteli değil ..teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İlerledikçe daha güzelleşti bence ya da ben alıştım, çok eğleniyorum izlerken :)

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...