8.02.2015

PK Film Müzikleri



Aamir Khan'ın son çıkan filmi olan PK'yi izler izlemez şarkılarını bloğa kaydetmişim. Çoğu kişi, özellikle de hint filmlerine alışkın olmayanlar şarkılardan dert yanar ama ben seviyorum ya. İlk izlediğimde biraz uzun gelmişti lakin kısa zamanda sevip bağrıma bastım. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım hintliler hakikaten güzel şarkı yazıp söylüyorlar, bir çok filmi sırf şarkıları dikkatimi çekti diye izledim hatta film boyunca tepki vermeyip şarkının sözleriyle sahnenin muazzam uyumu beni duygulandırmıştır. Demem o ki yeni nesil hint şarkıları candır;) Dizi yazısı yazmak için geldim ama Aamir'ciğimi görünce dayanamadım, taslaklarda çürümeden önce bu postu yayınlayayım kulaklarımızın pası silinsin;)


~~~~~~~~~~~~

Şarkı: Nanga Punga Dost
Söyleyen: Shreya Ghoshal



~~~~~~

Şarkı: Love is a Waste of Time
Söyleyen: Sonu Nigam, Shreya Ghoshal



~~~~~~

Şarkı: Dil Darbadar
Söyleyen: Ankit Tiwari



~~~~~~

Şarkı: Bhagwan Hai Kahan Re Tu
Söyleyen: Sonu Nigam



~~~~~~

Şarkı: Chaar Kadam
Söyleyen: Shaan, Shreya Ghoshal





3 yorum:

  1. Tharki chokro da çok güzel

    YanıtlaSil
  2. ilk girişte bir şarkı var onun adı ne ??

    YanıtlaSil
  3. Son bölüm de patlama olduğunda söylenen. Şarkı nedir

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...