12.04.2016

Bajrangi Bhaijaan


Hint diyarından sevilesi bir film: Bajrangi Bhaijaan. Filmi izleyeli çok oldu fırsat bulup da yazamadım lakin hafızamdan öylece silinip gitmesine gönlüm razı olmadı pek sevdim çünkü. Sevilen oyuncu Salman Khan ve minik oyuncu Harshaali Malhotra filmi almış götürmüş, yan karakterleri gözüm görmedi bile.

Konusu: Shahida (Harshaali Malhotra) konuşamayan Pakistanlı bir çocuktur. Annesi tedavi ettirmek için Hindistan'a götürür, yolculuk sırasında Shahida annesini kaybeder. Okuma yazması olmayan konuşamayan, Müslüman, Pakistanlı bir çocuk Hindistan da tek başına ne yapabilir? Hem de iki ülkenin arası gerginken...


Filmi ilk çıktığında izledim, hakkında hiçbir şey okumadan araştırmadan izledim. Belkide ondandır pek etkiledi beni özellikle filmde bir kaç can alıcı sahne var ki binlerce kelimeyi bir araya getirsen o tek bakıştaki duyguyu anlatamazsın...

Hala bu filmi izlemediyseniz şiddetle tavsiyemdir.
İyi seyirler.

10 yorum:

  1. Bir kaç önce denk geldi izledim.
    Gerçekten yüreğe dokunan bir filmdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hintlilerin sosyal içerikli filmleri cidden çok güzel, bu filmde onlardan biri;)

      Sil
  2. Bende geçenlerde izledim bunu. Konusunu merak edip izlemiştim ama böyle bir şey beklemiyordum gerçekten. Gerçekten çok etkileyici bir filmdi. Hatta bu sefer ailemle oturup tekrar izlemeyi planlıyorum. Tanıtım güzel olmuş, ellerine sağlık! Sevgiyle Kal.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem aileyle izlenecek hemde çocuklara izletilebilecek enden filmlerden. Bende tekrardan izlemeyi düşünüyorum. Beğenmene sevindim sende sağlıcakla kal;)

      Sil
  3. Ben de çok beğenmiştim bu filmi Salman Khanı'n en başarılı yapımlarından. Bu arada bu film sayesinde gerçekten bu hikayeye sahip bir kız ailesine kavuşmuş. Bir haberde okumuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman Khan'ın filmlerini aman aman sevmem ama bu cidden olmuş. Hadi ya okumadım o haberi, kız cidden Pakistanlı mıymış?

      Sil
  4. Ablamın tavsiyesiyle izlemiştoim bunu (kendisi bollywood yapımı filmleri çok sever). İlk önce amaaan hint dizisi işte falan dedim. Ama sonunda gerçekten duygulandım. Ve beni duygulandıran film iyi filmdir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birazcık odun olduğum için kolay kolay ağlamam ama bu filmde gözlerim sulanmadı değil. Sende bendenmişsin:)) Pek hoş pek insancık bir filmdi vesselam.

      Sil
  5. Salam, Sənin məsləhət gördüyün filmləri bəyənirəm. Bu da yaxşı film olar əminəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam Nanacan, görüşmeyeli nasılsın;) Sağolasın, bu filmde yaxşıdır seveceğine eminim, şimdiden iyi seyirler;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...