12.04.2016

Bülbülü Altın Kafese Koymuşlar İllede Vatanım Demiş

Serde ırkçılık yoktur çünkü yaradılanı Yaradan'dan ötürü severiz. Lakin milliyetçilik dedin mi akan sular durur. Nerede olursak olalım bir Türk lafı geçti mi kulak kabartırız. Hele de yabancı bir memlekette bize ait bir ezgi, bir isim, bir cümle duysak içimiz cız eder. Genel konuştum zira bilirim ki böyle düşünen tek kişi ben değilim. O yüzdendir ki sayısını unutacak kadar çok izlediğim aşağıdaki videoları buraya da eklemek istedim. Nette denk gelmişsinizdir, tekrar izlemek isteyenleri sayfanın aşağısına alayım, keyifli seyirler... 



Aliye Bekirova yolunda bahtında açık olsun.


Kadının enerjisi çok iyi:))


Türk ekibi Kore de sahnede de gösteri yapıyor ama ben bu videolarını daha çok seviyorum, 
pek doğallar. Ayrıca çevrenin ilgisi de baya fazla.


Bir tane de ülkemizden olsun. Liseler arası yarışmada birinci olan ekip. 
Gerçi şimdiye üniversiteli olmuşlardır ama ben yinede izlemeyi halen pek seviyorum.

2 yorum:

  1. Çok etkileyici gerçekten. İçimizdeki bu milli his fıtrattan gelen bir şey bence. Geçen yaz Ohri'de arkadaşımla sokakta gezerken bir ses duyduk ve sese doğru ilerledik. Meydanda bir grup horon tepiyordu. Solda da birisi elinde kocaman bir Türk bayrağı tutuyordu. Gözlerimiz yaşararak izledik. Hatta ben bayrağı alıp bir tur koşmayı geçirdim aklımdan :D Hasılı, böyle duyarlılıklar az çok her millette vardı ve bu güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda tamamen yanlı düşünüyor olabilirim ama bizdeki milliyetçilik diğerlerine göre bit tık önde sanırım. Gurbette en ufak milli bir simge, ay yıldız ya da bir hemşehriye rastlamak insanı bu kadar mı mutlu eder. Sırf bu yüzden bile seviyorum bizim insanımızı:) O bayrağı alıp bir tur koşmalar izleyen herkesin kafasında yanıp sönmüştür eminim:))

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...